5/14/2018

5/14/2018

DUCRAY - ANTYPERSPIRANTY CZY DZIAŁAJĄ??

Zbliża się sezon letni, więc pewnie każda z Was używa produktów antyperspiracyjnych. Ja przetestowałam już chyba wszystkie możliwe drogeryjne produkty. Jedne działają lepiej inne nieco gorzej. Niestety nie znalazłam dotychczas swojego ulubieńca. U mnie antyperspiranty przeważnie przesuszają, podrażniają,  powodując uczucie swędzenia czy niedostatecznej ochrony przed nieprzyjemnym zapachem. Dziś chciałabym przedstawić Wam dwa produkty, które miałam okazję przetestować.  Mowa o antyperspirancie w kulce do skóry pod pachami oraz  w kremie do rąk i stóp marki Ducray.






DUCRAY HIDROSIS CONTROL ANTYPERSPIRANT W KULCE DO SKÓRY POD PACHAMI
- stworzony z myślą o aktywnych osobach, z delikatną i niepozostawiającą śladów formułą.
- wysoka tolerancja
- przeznaczony do wszystkich typów skóry
- natychmiastowo i trwale kontroluje nadmierne pocenie
- redukuje nieprzyjemny zapach oraz nie pozostawia śladów
- zapewnia 48h skuteczności
Preparat można nakładać codziennie na czystą i suchą skórę pod pachami






DZIAŁANIE:
- zmniejszenie potliwości o 35% po 3 dniach stosowania
- lepsza tolerancja
- formuła nie pozostawia śladów
- bez alkoholu
- bez substancji zapachowych
- 48 h działania




DUCRAY HIDROSIS CONTROL ANTYPERSPIRANT W KREMIE DO RĄK I STÓP
- stworzony do stosowania na skórę rąk i stóp
- niewidoczna formuła zapewniająca komfort i bezpieczeństwo w stresujących sytuacjach
- wysoka tolerancja
- do wszystkich typów skóry
- natychmiastowo i trwale kontroluje nadmierne pocenie
- efekt utrzymuje się przez cały dzień



DZIAŁANIE:
- zmniejszenie potliwości o 51 % już po pierwszym zastosowaniu
-wysoka tolerancja
- bez alkoholu
- bez substancji zapachowych
- niewidoczna formuła
- kremowa konsystencja






MOJA OPINIA:
Antyperspirant  w kulce do skóry pod pachami jest bezzapachowy. Mogę śmiało powiedzieć że jest to jeden z lepszych antyperspirantów jakie stosowałam. Po pierwsze nie podrażnia, nie powoduje uczucia swędzenia czy pieczenia skóry- to jest dla mnie dużym plusem. Produkt nie brudzi ubrań a taki problem miałam praktycznie z każdym antyperspirantem. Jeśli chodzi o najważniejsze działanie czyli nieprzyjemny zapach, to mogę powiedzieć że produkt całkiem dobrze sobie radzi. Nawet jeśli w stresującej sytuacji lub w trakcie wysiłku fizycznego bardziej się spocę, mam wrażenie że nieprzyjemny zapach jest eliminowany do minimum. Nie zgodzę się z faktem że efekt utrzymuje się do 48 godzin. No, może u osób które nie mają problemu z poceniem się skóry. Ja bardzo lubię czuć się świeżo i komfortowo, zwłaszcza w cieplejsze dni. Z tym produktem mam pewność, że przez co najmniej pół dnia nie musze się martwić nieprzyjemnym zapachem.
Antyperspirant do rąk i stóp stosowałam pierwszy raz. Testowałam go głównie przy wysiłku fizycznym. Produkt jest w postaci kremu. Po nałożeniu mam uczucie, że lekko klei się do rąk. Jednak po chwili, gdy całkowicie się wchłonie to uczucie znika. Skóra jest po nim aksamitna, bardzo delikatna. Produkt dość fajnie się sprawdza,  faktycznie dłonie
mniej się pocą. Jest to bardzo pomocne w wielu sytuacjach. Antyperspirant fajnie sprawdzi się na siłowni, przy aktywności fizycznej. np. jeździe na rowerze, ciężarkach itp. Niestety wiele osób ma problem pocenia w sytuacji stresowej np. egzamin, spotkanie służbowe itp. Myślę że warto mieć taki antyperspirant przy sobie.




10 komentarzy:

  1. Mamy już swoich ulubieńców w tym temacie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja cały czas szukam jeszcze ideałów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów jeszcze, a mam czasem problem z poceniem się, więc ciekawe jakby się u mnie sprawdziły. Ja już dawno obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je mam, ale dotarły dopiero kilka dni temu, więc na recenzję jest jeszcze za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie bardzo polubiłam firme obecnie używam szamponu, odżywki i olejek pod prysznic. Przeciwko poceniu się bardzo fajna jest też Zielona Glinka w proszku

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawi mnie krem na pocenie rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję :) Jak na razie nie trafiłam na kosmetyk, który działaby jak trzeba w sytuacjach dla mnie bardzo stresujących.

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dopiero dzisiaj trafiłam na ten produkt, bo wyskoczyła mi reklama, że w aptece Melissa są te dwa antyperspiranty w cenie jednego :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger