1/08/2018

1/08/2018

RÓŻ BOURJOIS ROSE COUP DE FOUDRE - 016

W ostatnim czasie moją kolekcję róży wzbogacił Bourjois w kolorze 016 Rose Coup De Foudre. Do wyboru było aż 16 odcieni. Róż kupiłam w Rossmannie kosztował około 50zł. Jesteście ciekawe jak się sprawdził ??







PRODUENT:
Wypiekana tekstura różu podczas aplikacji zamienia się w lekki puder idealnie wtapiający się w skórę. Jedno pociągnięcie pędzelka uwalnia zniewalający, różany aromat. Szeroka paleta kolorów pozwoli Ci znaleźć odpowiedni odcień na dzień, na wieczór, na lato czy na zimę. Wbudowane lusterko i pędzelek ułatwiają małe poprawki w trakcie dnia.










MOJA OPINIA:
Zacznę może od tego że róż posiada śliczne, eleganckie, małe opakowanie, które jest zamykane na magnesik. W środku oprócz pędzelka mamy malutkie lusterko, dzięki któremu możemy szybko poprawić makijaż. Myślałam że nie będę stosować załączonego pędzelka, jednak po jego wypróbowaniu zmieniłam zdanie. Kolor który posiadam jest uniwersalny i dopasuje się do każdej karnacji . Myślę że będzie ładnie wyglądał u blondynek, brunetek a nawet rudowłosych pięknościach. Róż można stosować na sucho - wtedy efekt jest delikatny,  lub na mokro - co daje mocny, trwały i lśniący makijaż. Można także nałożyć go delikatnie na usta. Róż posiada delikatne drobinki, które po nałożeniu są praktycznie nie widoczne.  Efekt na policzkach jest lekko satynowy. Na mojej twarzy utrzymuje się praktycznie cały dzień. Nie tworzy smug, nie osypuje się. Dodatkowym atutem produktu jest jego piękny, słodki zapach. Produkt jest wydajny, używam go około miesiąca i praktycznie nie widać zużycia. Na pewno kupię go ponownie.






25 komentarzy:

  1. Nie testowałam produktu , ale bardzo fajna recenzja na pewno wypróbuje ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te róże są tak słynne, a ja ich jeszcze nie próbowałam ;) Pewnie dlatego, że po tego rodzaju kosmetyki sięgam bardzo rzadko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nic z Bourjois nie miałam, mimo że są to łatwo dostępne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś te róże i dla mnie mają niemal zerową pigmentację, wszystkie wyrzuciłam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy tej firmy nie używałam chociaż często oglądam je w drogerii :)
    Pozdrawiam

    nw-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak wiele osób chwali a ja jeszcze nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie przepadam za ich produktami, ale ten róż kusi kolorem i opakowaniem. pewnie jak zużyje chociaż część swoich to prędzej czy później trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam sporo dobrego o tych różach, ale jeszcze nie miałam, ten ma ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo słyszałam o tych różach dobrego, ale mnie nie przekonały do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fakt, że opakowanie jest śliczne. Nie używam różu ze względu na problemy z cerą, ale ten mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już od dawna chcę sięgnąć po te róże, ale póki co zużywam tą kolorówkę, którą mam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja niestety mam rumieńce praktycznie non stop więc różu nie używam :( Ten ma przepiękny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzyłam kiedyś na róże tej marki, ale żaden mnie nie skusił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię ich kolorówki :P u mnie nigdy się nie sprawdził ani jeden produkt.

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś z niego korzystałam, ale teraz już mam inne kosmetyki, za którymi wprost przepadam^^
    może wzajemna obs? daj znać, buziole xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię te róże w kamieniu z Bourjois, mam dwa odcienie i je uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tusze do rzęs z tej firmy. Recenzja zachęca do wypróbowania różu, chociaż na pewno nie będzie to jeden z najbliższych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ten róż!!! Mam w trochę chłodniejszym odcieniu i jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  20. This product looks lovely. I like that it adapts to any skin type.

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nie używam różu, ale podkład z tej firmy chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ten róż, sprawdza się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger