NOVACLEAR FACE & BODY WASH, INTENSIVE CREAM

Produkty NOVACLEAR ATOPIS przeznaczone są do skóry bardzo suchej, atopowej i wrażliwej. Zmaganie się ze skórą bardzo suchą jest naprawdę kłopotliwe. Dlatego postawiłam na specjalistyczne produkty, które pomogą uporać się z problemem. Czy się sprawdziły??


                                                      ATOPOWE ZAPALENIE SKÓRY





PRODUCENT:

KREM NATŁUSZCZAJĄCY DO TWARZY I CIAŁA 
WŁAŚCIWOŚCI:
  • przywraca skórze naturalną fizjologiczną równowagę oraz optymalne nawilżenie i miękkość
  • wzmacnia płaszcz hydrolipidowy naskórka, tworząc barierę ochronną przeciwdziałającą przeznaskórkowej utracie wody (TEWL)
  • chroni przed nawracającymi objawami nasilonej suchości i szorstkości skóry
  • szybko się wchłania, nie pozostawiając na skórze i ubraniach tłustego filmu 

 

SPOSÓB UŻYCIA:

Odpowiedni do twarzy i ciała. Nanieś krem na skórę i delikatnie rozsmaruj. W przypadku dostania się preparatu do oczu przemyć wodą. Do użytku zewnętrznego. 

 

SKŁAD:

Aqua, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Glyceryl Stearate, Glycerin, Cannabis Sativa Seed Oil, Laureth-9, Propylene Glycol, Ceteareth-20, Glycyrrhiza Glabra Rhizome/Root Extract, Allantoin, Caprylyl Glycol, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin



PŁYN DO TWARZY I CIAŁA

WŁAŚCIWOŚCI:

  • delikatnie myje
  • uzupełnia niedobór lipidów przez co wpływa na odbudowę naturalnego płaszcza hydrolipidowego naskórka
  • odbudowuje naturalny płaszcz hydrolipidowy naskórka zapewniając skuteczne i długotrwałe nawilżenie i natłuszczenie skóry
  • łagodzi podrażnienia
  • eliminuje świąd
  • przywraca naturalne pH skórze

 

SPOSÓB UŻYCIA:

Umyj twarz i ciało płynem, a następnie spłucz ciepłą wodą. W przypadku dostania się preparatu do oczu przemyć wodą. Do użytku zewnętrznego.



 SKŁAD:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, PEG-150 Distearate, Propylene Glycol, Glycerin, Glycyrrhiza Glabra Rhizome/Root Extract, Cannabis Sativa Seed Oil, Panthenol, Linoleamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Tocopheryl Acetate, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.




MOJA OPINIA:
Może zacznę od płynu do mycia twarzy i ciała. Jest on zamknięty w plastikowej tubce o pojemności 200ml.  Konsystencja jest rzadka, ciągnąca przypominająca kisiel. Płyn jest przeźroczysty i bezzapachowy. Trochę słabo się pieni, ale to mi nie przeszkadza. Płyn dobrze myje i nawilża skórę. Kilka razy użyłam go nawet do zmycia makijażu i także dał radę. Nie zauważyłam by produkt podrażnił moją skórę, wręcz przeciwnie jest ona delikatnie nawilżona, nie jest napięta. Produkt zdecydowanie godny polecenia, tym bardziej że producent zapewnia iż produkty te nie przywracają naturalne pH skórze i nie zawierają substancji chemicznych.

Krem zamknięty jest w tubce o pojemności 100ml. Jego konsystencja jest bardzo gęsta. Mogę powiedzieć że nawet ciężko wycisnąć go z tubki. Mimo tego produkt dobrze rozprowadza się na skórze. Bardzo szybko się wchłania i doskonale nawilża skórę. Boję się go używać na co dzień do twarzy, ale wieczorem po ciężkim dniu nakładam warstwę kremu na twarz i naprawdę przynosi efekty. Fajnie koi , delikatnie nawilża i sprawia że moja skóra jest bardzo delikatna w dotyku. Produkt używałam także na ciało i muszę przyznać że dał radę. Moje przesuszone miejsca zwłaszcza kolana i łokcie stały się miękkie, nie czuć szorstkości. Niestety przy chorej tarczycy mam z tym problem. Jestem bardzo zadowolona z działania obu produktów. Na pewno skuszę się na nie ponownie.




zBLOGowani.pl

17 komentarzy:

  1. Polubiłam te produkty, fajnie się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam kilka opinii o tym duecie ale chyba nie są dla wszystkich bo np jedną z dziewczyn krem zapchał. A tak to inne były dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie mam zapas kosmetyków, więc te mnie nie kuszą. Zwłaszcza, że bardzo wiele osób je poleca, a je jestem dość nieufna.

    OdpowiedzUsuń
  5. no no bedem iałą na uwadzę;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak spotkam to na pewno kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy o nich nie słyszałam :D
    Pozdrawiam :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recenzja, rzetelna i świetnie napisana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też u mnie te produkty się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę ! Ale chętnie bym przetestowała ! Ciekawe jakby spisały się u mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tych produktach ani o marce.

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się ,że te produkty ci się sprawdziły :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nie znam tej marki ale fajnie że się sprawdziły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty idealne dla atopika - czyli mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. oba produkty mam i sprawdzają się u mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń