3/30/2017

3/30/2017

ISANA STYLE2 CREATE

Moje włosy są cienkie i pozbawione objętości. W pielęgnacji moich włosów często szukam kosmetyków, które nie tylko nadają objętość ale także unoszą je u nasady. W drogerii Rossmann w moje ręce wpadł puder, który to wszystko ma robić. Czy tak jest??? zapraszam do recenzji.


PRODUCENT:
ISANA STYLE 2 CREATE
Zwiększa objętość włosów i mocno je utrwala. Uzyskaj maksymalna objętość włosów!! Włosy będą długotrwale wymodelowane i utrwalone, lecz nie obciążone. Puder ma owocowy, świeży zapach słodkich jagód i zawiera olej arganowy. 



FORMUŁA VOLUME MIRACLE:
- zapewnia maksymalną objętość włosów
- powoduje, że puder nie pozostawia widocznych resztek produktu
- zawiera olej arganowy.




SPOSÓB UŻYCIA:
Aby uzyskać maksymalną objętość włosów nasyp małą ilość produktu na włosy u nasady i krótko wmasuj. Stylizuj włosy według uznania. Możesz w każdej chwili odnowić uzyskany efekt przez ponowne zastosowanie pudru.


SKŁAD: 

MOJA OPINIA:
Puder zamknięty jest w twardym, nie przeźroczystym słoiczku o pojemności 10 g. Opakowanie przypomina mi solniczkę:) u góry są malutkie dziurki, przez które aplikujemy produkt na włosy.
Puder ma owocowy zapach. Po nałożeniu na włosy nie jest widoczny. Wystarczy nasypać odrobinę produktu u nasady i delikatnie wmasować. Może nie ma efektu ŁAŁ, ale faktycznie włosy są trochę uniesione i optycznie jest ich więcej. Moje włosy mimo że są cienkie i jest ich mało, to są trudne do stylizacji. Nie pomaga ułożenie włosów na lokówkę, czy wałki ponieważ efekt utrzymuje się może pół godziny. Puder w miarę daje radę, stosuję go przeważnie przed wyjściem. By efekt objętości był widoczny muszę odnawiać efekt w ciągu dnia. Myślę że warto go wypróbować.



5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę. :) Nie używam takich kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli w sumie ma takie działanie jak zwykły puder czy też mąka ziemniaczana :P

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam podobny z got2be i skóra głowy strasznie po nim swędziała, nigdy więcej nie użyłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to nic ciekawego :D Podobny efekt można uzyskać maską/odżywką do włosów i w moim przypadku bez poprawek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki puder, ale szkoda tylko, że efekt krótko się utrzymuje ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Loonia , Blogger